Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
które nie wpływają na tworzenie postawy wobec produktu. Ideałem jest połączenie, w części początkowej, treści istotnej dla celów kampanii, z formą prowokującą do głębszego zainteresowania się warstwą tekstową wiadomości. Stworzenie hierarchii argumentów pozwala na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza odbiorcę do restrukturalizacji tekstu. Jest to męczące, a odbiorca najczęściej nie jest na tyle zaangażowany w przyszły zakup, żeby się męczyć. Gdyby był - nie czytałby tekstów reklam ATL, lecz wertował foldery otrzymane w sklepie. Tworzenie hierarchii argumentów ułatwia też stopniowe przyzwyczajanie odbiorcy do związków istotnych dla pozycjonowania produktu.
Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów
które nie wpływają na tworzenie postawy wobec produktu. Ideałem jest połączenie, w części początkowej, treści istotnej dla celów kampanii, z formą prowokującą do głębszego zainteresowania się warstwą tekstową wiadomości. Stworzenie hierarchii argumentów pozwala na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza odbiorcę do restrukturalizacji tekstu. Jest to męczące, a odbiorca najczęściej nie jest na tyle zaangażowany w przyszły zakup, żeby się męczyć. Gdyby był - nie czytałby tekstów reklam ATL, lecz wertował foldery otrzymane w sklepie. Tworzenie hierarchii argumentów ułatwia też stopniowe przyzwyczajanie odbiorcy do związków istotnych dla pozycjonowania produktu. <br>Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego