Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
gospodarczej, przedsiębiorstwa są zmuszone do ponownego przeanalizowania tych czynników oraz ustalenia nowego miejsca tych firm w nowych uwarunkowaniach. Przedsiębiorstwa mogą prowadzić zarówno badania wtórne, czyli pozyskiwać informacje już gdzieś zgromadzone, jak też badania pierwotne, w których dane są gromadzone po raz pierwszy na potrzeby danej analizy. Ponieważ na temat samej metodyki badań marketingowych istnieje bogata literatura, w niniejszej pracy zwraca się uwagę na źródła informacji na temat uwarunkowań działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej.

Najnowszym źródłem informacji internetowej odnośnie do różnych zagadnień rynku Unii Europejskiej jest baza danych w sieci World Wide Web (WWW), opracowana przez organizację o nazwie CORDIS (Community
gospodarczej, przedsiębiorstwa są zmuszone do ponownego przeanalizowania tych czynników oraz ustalenia nowego miejsca tych firm w nowych uwarunkowaniach. Przedsiębiorstwa mogą prowadzić zarówno badania wtórne, czyli pozyskiwać informacje już gdzieś zgromadzone, jak też badania pierwotne, w których dane są gromadzone po raz pierwszy na potrzeby danej analizy. Ponieważ na temat samej metodyki badań marketingowych istnieje bogata literatura, w niniejszej pracy zwraca się uwagę na źródła informacji na temat uwarunkowań działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Najnowszym źródłem informacji internetowej odnośnie do różnych zagadnień rynku Unii Europejskiej jest baza danych w sieci World Wide Web (WWW), opracowana przez organizację o nazwie CORDIS (Community
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego