Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
linii dzierżawionych od Telekomunikacji Polskiej. Dyrektor de Lerigon nie widzi niczego zdrożnego w reklamówkach, w których można oglądać załamanych wysokimi kosztami abonentów TP SA, a z drugiej strony klientów Tele2 gawędzących spokojnie, świadomych, że za rozmowę zapłacą niewiele.

- Ta reklama, wbrew pozorom, przysłużyła się także TP SA. Pokazała, że rozmowy międzymiastowe i międzynarodowe, choć u nas tańsze, a u nich droższe, w sumie nie są tak kosztowne, jak ludzie powszechnie uważają - przekonuje dyrektor, dodając, że po kampanii Tele2 także TP SA zanotowała wzrost liczby połączeń.

W Telekomunikacji Polskiej nie chcą rozmawiać na temat szwedzkiego konkurenta. Uważają, że dla Tele2 prowokowanie TP
linii dzierżawionych od Telekomunikacji Polskiej. Dyrektor de Lerigon nie widzi niczego zdrożnego w reklamówkach, w których można oglądać załamanych wysokimi kosztami abonentów TP SA, a z drugiej strony klientów Tele2 gawędzących spokojnie, świadomych, że za rozmowę zapłacą niewiele.<br><br>- Ta reklama, wbrew pozorom, przysłużyła się także TP SA. Pokazała, że rozmowy międzymiastowe i międzynarodowe, choć u nas tańsze, a u nich droższe, w sumie nie są tak kosztowne, jak ludzie powszechnie uważają - przekonuje dyrektor, dodając, że po kampanii Tele2 także TP SA zanotowała wzrost liczby połączeń.<br><br>W Telekomunikacji Polskiej nie chcą rozmawiać na temat szwedzkiego konkurenta. Uważają, że dla Tele2 prowokowanie TP
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego