Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
Restauracja "na topowe spotkania biznesowe", "żeby zrobić dobre wrażenie", bo "to miejsce dodaje prestiżu" i "ma dobrą lokalizację, zarówno jeśli chodzi o adres, jak i położenie". Dlatego można tam spotkać "biznesmenów z BCC, bankowców, polityków, artystów, sportowców, ale "trudno czuć się swobodnie". Często organizowane są imprezy zamknięte.
ROM

"Bardzo przytulna", "miniaturowa włoska knajpka" "na pięć stolików" z "rodzinnym, ciepłym klimatem", w wystroju "słoje, amorki, pokaźna kolekcja butelek wina", "kolorowo, trochę kiczowato". "Kuchnia również rodzinna", "znakomite owoce morza", "pierożki włoskie na tysiąc sposobów", "najlepsze makarony w mieście np. z sosem pesto". "Miłe miejsce na kolację we dwoje" i "na długie spotkanie, bo
Restauracja "na topowe spotkania biznesowe", "żeby zrobić dobre wrażenie", bo "to miejsce dodaje prestiżu" i "ma dobrą lokalizację, zarówno jeśli chodzi o adres, jak i położenie". Dlatego można tam spotkać "biznesmenów z BCC, bankowców, polityków, artystów, sportowców, ale "trudno czuć się swobodnie". Często organizowane są imprezy zamknięte.<br>ROM<br>&lt;gap&gt;<br>"Bardzo przytulna", "miniaturowa włoska knajpka" "na pięć stolików" z "rodzinnym, ciepłym klimatem", w wystroju "słoje, amorki, pokaźna kolekcja butelek wina", "kolorowo, trochę kiczowato". "Kuchnia również rodzinna", "znakomite owoce morza", "pierożki włoskie na tysiąc sposobów", "najlepsze makarony w mieście np. z sosem pesto". "Miłe miejsce na kolację we dwoje" i "na długie spotkanie, bo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego