Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
lub żabę malującą pejzaże. Prawdą też jest, że wyuczenie zwierząt takich lub podobnych numerów wymaga często od treserów dużej wiedzy, wytrwałości i cierpliwości. Obserwacja takiego spektaklu wzbudza zatem nierzadko uznanie nie tylko dla sprawności zwierząt, ale także dla profesjonalizmu człowieka. Jednego i drugiego mogli doznać francuscy telewidzowie, kiedy pokazywano im misia z radzieckiego cyrku. Skala jego umiejętności wydawała się niemal nieograniczona: akrobacje, jazda na motorze, żonglerka, otwieranie drzwi, wsiadanie do samochodu, branie prysznica, picie z butelki... Wróćmy jednak do najbardziej eksponowanych za granicą radzieckich ludzi. Igor Mojsiejew był zrazu tylko jednym z wielu tancerzy słynnego zespołu Teatru Bolszoj w Moskwie, a
lub żabę malującą pejzaże. Prawdą też jest, że wyuczenie zwierząt takich lub podobnych numerów wymaga często od treserów dużej wiedzy, wytrwałości i cierpliwości. Obserwacja takiego spektaklu wzbudza zatem nierzadko uznanie nie tylko dla sprawności zwierząt, ale także dla profesjonalizmu człowieka. Jednego i drugiego mogli doznać francuscy telewidzowie, kiedy pokazywano im misia z radzieckiego cyrku. Skala jego umiejętności wydawała się niemal nieograniczona: akrobacje, jazda na motorze, żonglerka, otwieranie drzwi, wsiadanie do samochodu, branie prysznica, picie z butelki... Wróćmy jednak do najbardziej eksponowanych za granicą radzieckich ludzi. Igor Mojsiejew był zrazu tylko jednym z wielu tancerzy słynnego zespołu Teatru Bolszoj w Moskwie, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego