Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1998
14,5 x 20,5 cm
objętość: 544 strony
oprawa twarda
ISBN 83-85386-74-2
ISBN 83-87021-16-4
Dokonując psychologicznej interpretacji wielu baśni, Bettelheim dostarcza rodzicom i wychowawcom doskonałego narzędzia, pomagającego dziecku przejść od etapu
emocjonalnej niedojrzałości ku dorosłości. Autor dzieli baśnie na te, które zachowują cudowną moc oswajania dziecka ze światem dorosłych (baśnie braci Grimm), i te, które są w rzeczywistości literaturą tej mocy pozbawioną. Baśń, zdaniem Bettelheima, jest podstawowym i pierwszym narzędziem na drodze do samopoznania.

ISTOTNEGO NIE WIDAĆ
autor: Eugen Drewermann
tłumaczenie: Jerzy Prokopiuk
wydanie I
format:12,5 x 19,5 cm
objętość:176
14,5 x 20,5 cm <br>objętość: 544 strony<br>oprawa twarda<br>ISBN 83-85386-74-2<br>ISBN 83-87021-16-4<br>Dokonując psychologicznej interpretacji wielu baśni, Bettelheim dostarcza rodzicom i wychowawcom doskonałego narzędzia, pomagającego dziecku przejść od etapu<br>emocjonalnej niedojrzałości ku dorosłości. Autor dzieli baśnie na te, które zachowują cudowną moc oswajania dziecka ze światem dorosłych (baśnie braci Grimm), i te, które są w rzeczywistości literaturą tej mocy pozbawioną. Baśń, zdaniem Bettelheima, jest podstawowym i pierwszym narzędziem na drodze do samopoznania.<br><br>&lt;tit&gt;ISTOTNEGO NIE WIDAĆ&lt;/&gt;<br>autor: Eugen Drewermann<br>tłumaczenie: Jerzy Prokopiuk <br>wydanie I<br>format:12,5 x 19,5 cm <br>objętość:176
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego