Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
na telefon komórkowy.

Intuicję Kabaja potwierdzają badania nad rynkowymi zachowaniami młodzieży. Pod koniec zeszłego roku firma Millward Brown zorganizowała serię badań jakościowych "Europejska młodzież i jej marki", obejmujących 10 krajów europejskich, w tym Polskę. Wynika z nich, że młodzi ludzie w wieku studenckim korzystają z wielu źródeł rozrywki, uwielbiają piwo, modne sporty, Internet, zaś jedną z najbardziej popularnych marek w tej grupie wiekowej jest Nokia, producent telefonów komórkowych. Hedonistyczna orientacja życiowa i nastawienie na częste zmiany powoduje, że młodzi konsumenci żadną miarą nie przypominają typowych nabywców płyt z muzyką. Ich gusty estetyczne, kształtowane przez różnorodną ofertę rynkową, są bardzo mobilne. To
na telefon komórkowy.<br><br>Intuicję Kabaja potwierdzają badania nad rynkowymi zachowaniami młodzieży. Pod koniec zeszłego roku firma Millward Brown zorganizowała serię badań jakościowych "Europejska młodzież i jej marki", obejmujących 10 krajów europejskich, w tym Polskę. Wynika z nich, że młodzi ludzie w wieku studenckim korzystają z wielu źródeł rozrywki, uwielbiają piwo, modne sporty, Internet, zaś jedną z najbardziej popularnych marek w tej grupie wiekowej jest Nokia, producent telefonów komórkowych. Hedonistyczna orientacja życiowa i nastawienie na częste zmiany powoduje, że młodzi konsumenci żadną miarą nie przypominają typowych nabywców płyt z muzyką. Ich gusty estetyczne, kształtowane przez różnorodną ofertę rynkową, są bardzo mobilne. To
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego