Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Nadzorowany jest przez ponad stu inżynierów. Przypomina pisanie aranżacji na ogromną orkiestrę: każdy musi wiedzieć, co i kiedy ma robić, gdzie umieścić jakie części i kiedy montować dany zespół. Przy okazji wychwytywane są różne niedokładności konstrukcyjne: zbyt długi lub krótki kabel, źle dopasowane gniazdo lub niewygodnie umieszczona
śruba.
Przygotowanie linii montażowej pochłania ogromne pieniądze nawet wtedy, gdy nie trzeba budować nowej fabryki. Do produkcji potrzeba zawsze nowych maszyn i narzędzi. W Polsce koszt stworzenia tłoczników do produkcji Poloneza Atu (sedan) przekroczył kilka milionów nowych złotych. Specjaliści Forda wyliczyli, że na każdą część samochodu przypada 1200 narzędzi (nie są to tylko uchwyty
Nadzorowany jest przez ponad stu inżynierów. Przypomina pisanie aranżacji na ogromną orkiestrę: każdy musi wiedzieć, co i kiedy ma robić, gdzie umieścić jakie części i kiedy montować dany zespół. Przy okazji wychwytywane są różne niedokładności konstrukcyjne: zbyt długi lub krótki kabel, źle dopasowane gniazdo lub niewygodnie umieszczona <br>śruba.<br>Przygotowanie linii montażowej pochłania ogromne pieniądze nawet wtedy, gdy nie trzeba budować nowej fabryki. Do produkcji potrzeba zawsze nowych maszyn i narzędzi. W Polsce koszt stworzenia tłoczników do produkcji Poloneza Atu (sedan) przekroczył kilka milionów nowych złotych. Specjaliści Forda wyliczyli, że na każdą część samochodu przypada 1200 narzędzi (nie są to tylko uchwyty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego