Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynkach krajowych tych firm po 1992r. W branży finansowej duże banki i firmy ubezpieczeniowe połączyły się z tego właśnie głównie powodu. Oto przykłady: w Niemczech - Dresdner Bank i Allianz, w Wielkiej Brytanii - Lloyds Bank i Abbey Life, we Francji - Banque National de Paris i Union des Assurances de Paris.
Różne motywacje połączeń firm pokazuje tabl. 38.
Dane tablicy 38 potwierdzają przedstawioną wcześniej tezę o zmieniających się motywach rozwoju wykupów i przejęć. W latach dziewięćdziesiątych są to działania bardziej agresywne, nastawione na umocnienie pozycji rynkowej, co daje szansę ekspansji firm na nowe rynki. Przedsiębiorstwa realizując strategię rozwoju rynkowego w większym stopniu rozwijały
rynkach krajowych tych firm po 1992r. W branży finansowej duże banki i firmy ubezpieczeniowe połączyły się z tego właśnie głównie powodu. Oto przykłady: w Niemczech - Dresdner Bank i Allianz, w Wielkiej Brytanii - Lloyds Bank i Abbey Life, we Francji - Banque National de Paris i Union des Assurances de Paris.<br>Różne motywacje połączeń firm pokazuje tabl. 38.<br>Dane tablicy 38 potwierdzają przedstawioną wcześniej tezę o zmieniających się motywach rozwoju wykupów i przejęć. W latach dziewięćdziesiątych są to działania bardziej agresywne, nastawione na umocnienie pozycji rynkowej, co daje szansę ekspansji firm na nowe rynki. Przedsiębiorstwa realizując strategię rozwoju rynkowego w większym stopniu rozwijały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego