Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
13 mm, klucz oczkowy (może być również nasadowy) 17 mm oraz dowolny klucz 7 mm. Na zdjęciach pokazujemy kolejność poszczególnych czynności przy zdejmowaniu tylnego pasa.
- Z lampki oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa.
- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki umieszczone są w czterech rogach przy czym pod lewą dolną nakrętką umocowany
((...))
jest przewód doprowadzający masę z nadwozia do silnika. Dwie górne nakrętki luzujemy do takiego położenia w którym wystarczy tytko kilka ruchów by odkręcić je zupełnie. W ten sposób zabezpieczamy się przed wypadnięciem tylnego pasa.
- Kluczem
13 mm, klucz oczkowy (może być również nasadowy) 17 mm oraz dowolny klucz 7 mm. Na zdjęciach pokazujemy kolejność poszczególnych czynności przy zdejmowaniu tylnego pasa. <br>- Z lampki oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa. <br>- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki umieszczone są w czterech rogach przy czym pod lewą dolną nakrętką umocowany <br>((...)) <br>jest przewód doprowadzający masę z nadwozia do silnika. Dwie górne nakrętki luzujemy do takiego położenia w którym wystarczy tytko kilka ruchów by odkręcić je zupełnie. W ten sposób zabezpieczamy się przed wypadnięciem tylnego pasa. <br>- Kluczem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego