Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czyli pralek i lodówek. Przykładem mogą być tacy producenci włoscy, jak Zanussi i Candy i szwedzka firma Elektrolux. Paneuropejska strategia luk rynkowych Strategie polegające na działaniu w wielu krajach Unii Europejskiej, ale tylko w pewnych lukach rynkowych, są stosowane częściej, niż poprzednio charakteryzowane. Przedsiębiorstwa tak działające osiągają duży stopień umiędzynarodowienia na bazie specjalizacji.
Korzyści takiej strategii tkwią w możliwości skutecznego konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia bezpośredniej konfrontacji z dużymi transnarodowymi koncernami.
Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej
czyli pralek i lodówek. Przykładem mogą być tacy producenci włoscy, jak Zanussi i Candy i szwedzka firma Elektrolux. Paneuropejska strategia luk rynkowych Strategie polegające na działaniu w wielu krajach Unii Europejskiej, ale tylko w pewnych lukach rynkowych, są stosowane częściej, niż poprzednio charakteryzowane. Przedsiębiorstwa tak działające osiągają duży stopień umiędzynarodowienia na bazie specjalizacji.<br>Korzyści takiej strategii tkwią w możliwości skutecznego konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia bezpośredniej konfrontacji z dużymi transnarodowymi koncernami.<br>Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego