Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
rynek napojów alkoholowych są ze sobą powiązane i zasadniczo nie widać powodów, dla których należałoby zakładać, że zarówno "klienci", jak i "przedsiębiorcy" poruszają się wyłącznie na czarnym, lub wyłącznie na legalnym rynku. Z analogiczną sytuacją mamy do czynienia na czarnym rynku pracy; wiadomo na przykład, jaka część populacji uzyskuje dochody "na lewo" w przedsiębiorstwach, w których jest zatrudniona legalnie. Na podstawie posiadanych danych nie jesteśmy jednak w stanie powiedzieć, jak kwestia "przenikalności" rynków przedstawia się w przypadku handlu alkoholem i jego produkcji. Nie jesteśmy też w stanie stwierdzić, jaka jest wielkość konsumpcji nielegalnego alkoholu. Nie pozwala na to badanie będące podstawą niniejszego
rynek napojów alkoholowych są ze sobą powiązane i zasadniczo nie widać powodów, dla których należałoby zakładać, że zarówno "klienci", jak i "przedsiębiorcy" poruszają się wyłącznie na czarnym, lub wyłącznie na legalnym rynku. Z analogiczną sytuacją mamy do czynienia na czarnym rynku pracy; wiadomo na przykład, jaka część populacji uzyskuje dochody "na lewo" w przedsiębiorstwach, w których jest zatrudniona legalnie. Na podstawie posiadanych danych nie jesteśmy jednak w stanie powiedzieć, jak kwestia "przenikalności" rynków przedstawia się w przypadku handlu alkoholem i jego produkcji. Nie jesteśmy też w stanie stwierdzić, jaka jest wielkość konsumpcji nielegalnego alkoholu. Nie pozwala na to badanie będące podstawą niniejszego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego