z najlepszymi rezultatami;<br>- nabyć wprawę w wykonywaniu tych czynności. <br><hi rend="bold">Wykłady</hi> - korzysta znacznie więcej ten, kto:<br>- przygotowuje się przed wykładem; <br>- notuje wykład.<br><hi rend="bold">Notować:</hi> <br>a) systematykę wykładu (rozdziały, punkty), b) definicje, c) podziały logiczne, d) twierdzenia ogólne i ich argumentację, e) daty, dane liczbowe, f) wskazówki bibliograficzne itp.<br>Stosować skróty, podkreślenia, zaznaczać na. margines najważniejsze sformułowania. Po wykładzie przejrzeć całość i wprowadzić poprawki. Najlepiej notować na pojedynczych kartkach - porządkować w skoroszycie. <page nr=18><br><hi rend="bold">CZYTAĆ</hi> <br>- tylko odpowiednie książki. Zastanowić się: a) kim jest autor, b) jaki jest rodzaj książki, c) kto ją wydał i kiedy. Niektóre książki szybko dezaktualizują się. Przejrzeć wstęp, spis rozdziałów i indeks rzeczowy