Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w stosunku do tych fragmentów filmu, które cechowała dynamika, zmienność i złożoność. Kolejna grupa badań dotyczących wpływu zaangażowania utożsamianego z natężeniem postawy oraz motywacją wewnętrzną, dotyczy zagadnień związanych ze spostrzeganiem interpersonalnym. Zaangażowanie pojmowane jako funkcja natężenia postawy nie jest parametrem stałym. Może zmieniać się wraz ze zmieniającą się postawą oraz na skutek docierania do podmiotu nowych informacji o obiekcie, które obciążone są z reguły specyficznym kontekstem wartościującym. Zmiana poziomu zaangażowania może więc być efektem stosunku emocjonalnego do obiektu lub ewolucji treści poznawczej kodowanej w obiekcie. Zdaniem Newcomba, obydwa czynniki emocjonalny i poznawczy - są wobec siebie współzależne w odniesieniu do ich wpływu na
w stosunku do tych fragmentów filmu, które cechowała dynamika, zmienność i złożoność. Kolejna grupa badań dotyczących wpływu zaangażowania utożsamianego z natężeniem postawy oraz motywacją wewnętrzną, dotyczy zagadnień związanych ze spostrzeganiem interpersonalnym. Zaangażowanie pojmowane jako funkcja natężenia postawy nie jest parametrem stałym. Może zmieniać się wraz ze zmieniającą się postawą oraz na skutek docierania do podmiotu nowych informacji o obiekcie, które obciążone są z reguły specyficznym kontekstem wartościującym. Zmiana poziomu zaangażowania może więc być efektem stosunku emocjonalnego do obiektu lub ewolucji treści poznawczej kodowanej w obiekcie. Zdaniem Newcomba, obydwa czynniki emocjonalny i poznawczy - są wobec siebie współzależne w odniesieniu do ich wpływu na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego