Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
the line stanowiące często komunikaty łączące klasyczne formy reklamy above the line oraz działania promocyjne. Konkludując - tekst reklamowy powinien mieć czytelną oraz angażującą odbiorcę konstrukcję formalną. Prezentowane wyżej kryteria sposobu zapisu informacji ułatwiają zachowanie ciągłości odbioru tekstu oraz zmniejszają ryzyko zakłóceń jego percepcji.
Czytelne otwarcie, rozwinięcie i zakończenie tekstu pozwala na szybką ocenę typu wypowiedzi oraz ułatwia jej odbiór w pierwszym kontakcie. Jeśli struktura tekstu nie jest przejrzysta z uwagi na sposób łamania oraz podstawowy podział, odbiorca może po prostu zrezygnować z jego czytania. Łatwe do określenia przez odbiorcę części tekstu zwiększają też szanse na zapoznanie się z argumentami zawartymi w początkowej
the line stanowiące często komunikaty łączące klasyczne formy reklamy above the line oraz działania promocyjne. Konkludując - tekst reklamowy powinien mieć czytelną oraz angażującą odbiorcę konstrukcję formalną. Prezentowane wyżej kryteria sposobu zapisu informacji ułatwiają zachowanie ciągłości odbioru tekstu oraz zmniejszają ryzyko zakłóceń jego percepcji. <br>Czytelne otwarcie, rozwinięcie i zakończenie tekstu pozwala na szybką ocenę typu wypowiedzi oraz ułatwia jej odbiór w pierwszym kontakcie. Jeśli struktura tekstu nie jest przejrzysta z uwagi na sposób łamania oraz podstawowy podział, odbiorca może po prostu zrezygnować z jego czytania. Łatwe do określenia przez odbiorcę części tekstu zwiększają też szanse na zapoznanie się z argumentami zawartymi w początkowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego