Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wystandaryzowanego produktu, jak puszka Coca-Coli, co pokazuje rys.25.
Istotnym zagrożeniem dla rentowności przedsiębiorstw może stać się taka sytuacja, kiedy ceny będą się ustalać na poziomie krajów o najniższych poziomach cenowych. Jeżeli rzeczywiście byłaby taka presja na największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą strategią mogłoby być wycofanie się z tych mniejszych i tańszych rynków.
Jak już o tym była mowa, ważnym czynnikiem cenotwórczym są zróżnicowane stawki podatkowe - podatku od wartości dodanej. Wskazuje na to tabl.49. Dane tablicy potwierdzają opinię o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech
wystandaryzowanego produktu, jak puszka Coca-Coli, co pokazuje rys.25.<br>Istotnym zagrożeniem dla rentowności przedsiębiorstw może stać się taka sytuacja, kiedy ceny będą się ustalać na poziomie krajów o najniższych poziomach cenowych. Jeżeli rzeczywiście byłaby taka presja na największych rynkach UE, czyli w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii (79% siły nabywczej UE), to przyjętą strategią mogłoby być wycofanie się z tych mniejszych i tańszych rynków.<br>Jak już o tym była mowa, ważnym czynnikiem cenotwórczym są zróżnicowane stawki podatkowe - podatku od wartości dodanej. Wskazuje na to tabl.49. Dane tablicy potwierdzają opinię o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego