Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
z żeliwnych podstaw od maszyn do szycia", "oryginalne naczynia o wina", "bardzo klimatyczna atmosferka". "Bardzo duży wybór win po przystępnych cenach", przynajmniej w karcie, bo zdarz się, że "gdy przychodzi do zamówienia, trudno trafić w pozycję, która jest". "Bardzo dobre miejsce dl zakochanych", "na spotkanie we dwoje przy świecach", "świetnie nadje się na spotkanie z dziewczyną". "Można spędzić czas w innym klimacie". "Rzadko spotyka się takie miejsce".
CAFE ARTZAT

"Mała i bardzo przytulna kafejka", gdzie "można spędzić romantyczny wieczór", także "świetnie bawić się ze znajomymi". W "bezpretensjonalnym", "artystycznym stylu". Przychodzą tu "artyści, dziennikarze, studenci". "Lekka muzyka", "niezbyt wygórowane ceny". "Ciepły, przyjemny
z żeliwnych podstaw od maszyn do szycia", "oryginalne naczynia o wina", "bardzo klimatyczna atmosferka". "Bardzo duży wybór win po przystępnych cenach", przynajmniej w karcie, bo zdarz się, że "gdy przychodzi do zamówienia, trudno trafić w pozycję, która jest". "Bardzo dobre miejsce dl zakochanych", "na spotkanie we dwoje przy świecach", "świetnie nadje się na spotkanie z dziewczyną". "Można spędzić czas w innym klimacie". "Rzadko spotyka się takie miejsce".<br>CAFE ARTZAT<br>&lt;gap&gt;<br>"Mała i bardzo przytulna kafejka", gdzie "można spędzić romantyczny wieczór", także "świetnie bawić się ze znajomymi". W "bezpretensjonalnym", "artystycznym stylu". Przychodzą tu "artyści, dziennikarze, studenci". "Lekka muzyka", "niezbyt wygórowane ceny". "Ciepły, przyjemny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego