Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
pewnie ze względu na największą masę. Mechanizm zmiany przełożeń najprecyzyjniej działa w Focusie, najgorzej w Astrze, ale też nie ma powodów do rozpaczy.


JAZDA

W skrócie można powiedzieć, że Astra ma najbardziej sportowe zawieszenie, Golf jest komfortowy, a w wypadku Focusa osiągnięto kompromis między tymi dwoma charakterystykami, co wydaje się najlepszym rozwiązaniem. Komfort jazdy we wszystkich samochodach jest dość duży. Kierowca Astry może mieć zastrzeżenie do nieco zbyt twardego zawieszenia, ale na pewno nie będzie narzekał na to, że auto prowadzi się źle. Golf zapewnia najwyższy komfort jazdy, minimalnie wyższy niż Focus, ale na zakrętach, choć zachowuje się pewnie, dość wyraźnie
pewnie ze względu na największą masę. Mechanizm zmiany przełożeń najprecyzyjniej działa w Focusie, najgorzej w Astrze, ale też nie ma powodów do rozpaczy.<br><br><br>&lt;tit1&gt;JAZDA&lt;/tit1&gt;<br><br>W skrócie można powiedzieć, że Astra ma najbardziej sportowe zawieszenie, Golf jest komfortowy, a w wypadku Focusa osiągnięto kompromis między tymi dwoma charakterystykami, co wydaje się najlepszym rozwiązaniem. Komfort jazdy we wszystkich samochodach jest dość duży. Kierowca Astry może mieć zastrzeżenie do nieco zbyt twardego zawieszenia, ale na pewno nie będzie narzekał na to, że auto prowadzi się źle. Golf zapewnia najwyższy komfort jazdy, minimalnie wyższy niż Focus, ale na zakrętach, choć zachowuje się pewnie, dość wyraźnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego