Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
najbliższego salonu Renault, zasiąść za kierownicą pokazowego egzemplarza Twingo, włożyć swój kluczyk do stacyjki, spróbować zapalić (we wszystkich salonach auta miały jednakowe stacyjki dostosowane do wygrywających kluczy). W chwili rozpoczęcia akcji promocyjnej przed salonami Renault w całym kraju ustawiły się długie kolejki chętnych do uczestniczenia w konkursie.

- Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania - mówi dyr. Agata Szczech z Renault Polska. - W ciągu trzech dni 1,6 mln osób wsiadło do Twingo i próbowało szczęścia. Choć akcja służyła głównie tworzeniu wizerunku firmy, to jednak wyniki handlowe były bardzo dobre. W ciągu trzech dni sprzedaliśmy trzysta samochodów, a Twingo Zet stało się najpopularniejszą wersją
najbliższego salonu Renault, zasiąść za kierownicą pokazowego egzemplarza Twingo, włożyć swój kluczyk do stacyjki, spróbować zapalić (we wszystkich salonach auta miały jednakowe stacyjki dostosowane do wygrywających kluczy). W chwili rozpoczęcia akcji promocyjnej przed salonami Renault w całym kraju ustawiły się długie kolejki chętnych do uczestniczenia w konkursie.<br><br>- Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania - mówi dyr. Agata Szczech z Renault Polska. - W ciągu trzech dni 1,6 mln osób wsiadło do Twingo i próbowało szczęścia. Choć akcja służyła głównie tworzeniu wizerunku firmy, to jednak wyniki handlowe były bardzo dobre. W ciągu trzech dni sprzedaliśmy trzysta samochodów, a Twingo Zet stało się najpopularniejszą wersją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego