Typ tekstu: Książka
Tytuł: Przekształcenia własnościowe przedsiębiorstw w Polsce
Rok: 2002
finansów publicznych, a wpływy prywatyzacyjne stanowiły w kolejnych latach dość znaczny procent dochodów budżetowych (zob. tabela 7.8). W ostatnich latach można było dostrzec odchodzenie od tego rodzaju poglądów. Pojawiło się kilka projektów rządowych, w których zapisano bezpośrednie dysponowanie potencjalnymi wpływami z prywatyzacji (np. na potrzeby reformy ubezpieczeń społecznych).
Pewną namiastką funduszu restrukturyzacji miała być Agencja Rozwoju Przemysłu powołana w grudniu 1990r. (zob. rozdział 5.5.2).

6.2.Agencja mienia niechcianego i polikwidacyjnego

Twórcy ustawy prywatyzacyjnej nie przewidywali początkowo, że tzw. mienie niechciane przedsiębiorstw państwowych oraz mienie polikwidacyjne stanie się istotnym problemem w trakcie przekształceń własnościowych. W latach 1991-1992
finansów publicznych, a wpływy prywatyzacyjne stanowiły w kolejnych latach dość znaczny procent dochodów budżetowych (zob. tabela 7.8). W ostatnich latach można było dostrzec odchodzenie od tego rodzaju poglądów. Pojawiło się kilka projektów rządowych, w których zapisano bezpośrednie dysponowanie potencjalnymi wpływami z prywatyzacji (np. na potrzeby reformy ubezpieczeń społecznych).<br>Pewną namiastką funduszu restrukturyzacji miała być Agencja Rozwoju Przemysłu powołana w grudniu 1990r. (zob. rozdział 5.5.2).<br><br>&lt;tit&gt;6.2.Agencja mienia niechcianego i polikwidacyjnego&lt;/&gt;<br><br>Twórcy ustawy prywatyzacyjnej nie przewidywali początkowo, że tzw. mienie niechciane przedsiębiorstw państwowych oraz mienie polikwidacyjne stanie się istotnym problemem w trakcie przekształceń własnościowych. W latach 1991-1992
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego