Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
stylowym roadsterze z lat trzydziestych: miękkie siedzenia, chromowane ramki zegarów...
Wystarczy jednak przekręcić kluczyk w stacyjce i przejechać parę kilometrów, aby pozbyć się złudzeń. Basowy pomruk 6-cylindrowego silnika przypomina, że mamy do czynienia z rasowaną przez BMW M GmbH najdzikszą wersją Z3, nazwaną M roadster. Silnik i układ przeniesienia napędu wzięto z modelu BMW M3. Wolno-ssący motor o pojemności 3,2 l osiąga ponad 100 KM z litra pojemności skokowej! Jeszcze w 1987 roku takie osiągi miał jedynie wyczynowy M3, na którym Roberto Ravaglia zdobył tytuł mistrza świata w Wyścigach Samochodów Turystycznych. Ogromną moc uzyskano dzięki zastosowaniu 4 zaworów
stylowym roadsterze z lat trzydziestych: miękkie siedzenia, chromowane ramki zegarów...<br>Wystarczy jednak przekręcić kluczyk w stacyjce i przejechać parę kilometrów, aby pozbyć się złudzeń. Basowy pomruk 6-cylindrowego silnika przypomina, że mamy do czynienia z rasowaną przez BMW M GmbH najdzikszą wersją Z3, nazwaną M roadster. Silnik i układ przeniesienia napędu wzięto z modelu BMW M3. Wolno-ssący motor o pojemności 3,2 l osiąga ponad 100 KM z litra pojemności skokowej! Jeszcze w 1987 roku takie osiągi miał jedynie wyczynowy M3, na którym Roberto Ravaglia zdobył tytuł mistrza świata w Wyścigach Samochodów Turystycznych. Ogromną moc uzyskano dzięki zastosowaniu 4 zaworów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego