Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 13/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
do Polski nie tylko chipsy, Mc'Donald i coca-cola, ale też zdecydowane "nie" dla palaczy.
Moda na niepalenie jest coraz bardziej popularna w Polsce, ale tylko wśród ludzi dorosłych, głównie mężczyzn. Coraz częściej palą natomiast nastolatki i kobiety.
Badania wykazują, że im wcześniej zaczyna się palić, tym bardziej jest się narażonym na szkodliwe substancje zawarte w dymie tytoniowym. Trudniejsze też jest pozbycie się nałogu w dorosłym życiu. Jednak według statystyk, Polacy nadal należą do światowej czołówki palaczy papierosów.

W latach 90. sprzedaż papierosów w kraju spadła o 10 procent, mimo agresywnej reklamy produktu. Jak twierdzą fachowcy, ponad 70 proc. Polaków chce
do Polski nie tylko chipsy, Mc'Donald i coca-cola, ale też zdecydowane "nie" dla palaczy. <br>Moda na niepalenie jest coraz bardziej popularna w Polsce, ale tylko wśród ludzi dorosłych, głównie mężczyzn. Coraz częściej palą natomiast nastolatki i kobiety. <br>Badania wykazują, że im wcześniej zaczyna się palić, tym bardziej jest się narażonym na szkodliwe substancje zawarte w dymie tytoniowym. Trudniejsze też jest pozbycie się nałogu w dorosłym życiu. Jednak według statystyk, Polacy nadal należą do światowej czołówki palaczy papierosów. <br><br>W latach 90. sprzedaż papierosów w kraju spadła o 10 procent, mimo agresywnej reklamy produktu. Jak twierdzą fachowcy, ponad 70 proc. Polaków chce
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego