Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
podatku dochodowego w poszczególnych krajach i chęć poprawy konkurencyjności cenowej nowo wprowadzanego na rynek produktu.

5.3. Tworzenie kanałów dystrybucji

5.3.1. Ogólna charakterystyka

W organizacji sieci handlowej w krajach Unii Europejskiej zachodzą od pewnego czasu istotne zmiany. Wynikają one z ewolucji czynników otoczenia. Konsumenci stają się bardziej wymagający, nasila się konkurencja, relacje między dostawcami a przedsiębiorstwami handlowymi stają się bardziej złożone i zróżnicowane.
Firmy handlowe reagują na te nowe uwarunkowania zmieniając strukturę sieci sprzedaży oraz realizując swe strategie rozwojowe poprzez: wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży, rozwijanie powiązań kooperacyjnych, koncentrację kapitałową, umiędzynarodawianie działalności.

5.3.2. Wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży

Struktura sieci
podatku dochodowego w poszczególnych krajach i chęć poprawy konkurencyjności cenowej nowo wprowadzanego na rynek produktu.<br><br>&lt;tit&gt;5.3. Tworzenie kanałów dystrybucji&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.3.1. Ogólna charakterystyka&lt;/&gt;<br><br>W organizacji sieci handlowej w krajach Unii Europejskiej zachodzą od pewnego czasu istotne zmiany. Wynikają one z ewolucji czynników otoczenia. Konsumenci stają się bardziej wymagający, nasila się konkurencja, relacje między dostawcami a przedsiębiorstwami handlowymi stają się bardziej złożone i zróżnicowane.<br>Firmy handlowe reagują na te nowe uwarunkowania zmieniając strukturę sieci sprzedaży oraz realizując swe strategie rozwojowe poprzez: wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży, rozwijanie powiązań kooperacyjnych, koncentrację kapitałową, umiędzynarodawianie działalności.<br><br>&lt;tit&gt;5.3.2. Wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży&lt;/&gt;<br><br>Struktura sieci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego