Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
tymczasem przeważająca większość młodych ludzi marzy jednak o bogactwie i o konsumpcji. Gotowi są szanować Kuronia, Ochojską, Owsiaka, siostrę Chmielewską - ale niekoniecznie chcą iść w ich ślady, gdyż to wymaga wyrzeczeń.
Kochają Jana Pawła II (w ankiecie rozpisanej wśród internautów został uznany za najwybitniejszą postać XX w.), ale nie umieją naśladować jego wiary, dobroci, ekumenizmu i umiejętności wybaczania.

Człowiek z reklamy
Gdy zastanawiam się, kto naprawdę - i to dla wielu młodych - jest bohaterem naszych czasów, to dochodzę do wniosku, że być może znam tę odpowiedź kobieta i facet z reklamy są marzeniem i wzorcem dla większości
Nawet dla tych, co reklamą
tymczasem przeważająca większość młodych ludzi marzy jednak o bogactwie i o konsumpcji. Gotowi są szanować Kuronia, Ochojską, Owsiaka, siostrę Chmielewską - ale niekoniecznie chcą iść w ich ślady, gdyż to wymaga wyrzeczeń.<br>Kochają Jana Pawła II (w ankiecie rozpisanej wśród internautów został uznany za najwybitniejszą postać XX w.), ale nie umieją naśladować jego wiary, dobroci, ekumenizmu i umiejętności wybaczania.<br><br>&lt;tit1&gt;Człowiek z reklamy&lt;/&gt;<br>Gdy zastanawiam się, kto naprawdę - i to dla wielu młodych - jest bohaterem naszych czasów, to dochodzę do wniosku, że być może znam tę odpowiedź kobieta i facet z reklamy są marzeniem i wzorcem dla większości <br>Nawet dla tych, co reklamą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego