Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jednoosobowych gospodarstw domowych i wzrost liczby ludzi starszych.
Obecną strukturę wiekową ludności w największych liczebnie krajach Unii Europejskiej przedstawia tabl.12.
Z zaprezentowanych danych wynika wyraźnie, że przedsiębiorstwa, których docelowym segmentem rynkowym są dzieci i młodzież, mają większe szanse i okazje na rynku Hiszpanii i Francji, niż w Niemczech. Firmy nastawiające się na oferowanie np. takich produktów, jak usługi zdrowotne i turystyczne dla ludzi w wieku ponad 60 lat, mają największe szanse działania w Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Analizy procesów demograficznych wskazują jednak na to, że we wszystkich krajach Unii Europejskiej liczba nastolatków i dzieci młodszych w latach dziewięćdziesiątych spadnie
jednoosobowych gospodarstw domowych i wzrost liczby ludzi starszych.<br>Obecną strukturę wiekową ludności w największych liczebnie krajach Unii Europejskiej przedstawia tabl.12.<br>Z zaprezentowanych danych wynika wyraźnie, że przedsiębiorstwa, których docelowym segmentem rynkowym są dzieci i młodzież, mają większe szanse i okazje na rynku Hiszpanii i Francji, niż w Niemczech. Firmy nastawiające się na oferowanie np. takich produktów, jak usługi zdrowotne i turystyczne dla ludzi w wieku ponad 60 lat, mają największe szanse działania w Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Analizy procesów demograficznych wskazują jednak na to, że we wszystkich krajach Unii Europejskiej liczba nastolatków i dzieci młodszych w latach dziewięćdziesiątych spadnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego