Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
jakością opiera się na:
- sterowaniu jakością procesów i produktów, przebiegającym w cyklu działań zarządczych i wykonawczych, zwanych "kołem Deminga",
- stosowaniu 14 zasad w pracy kierownictwa przedsiębiorstwa.
Koło Deminga zawiera chronologicznie uporządkowane działania, typowe dla układu sterowania ze sprzężeniem zwrotnym. Działania te dotyczą jakości procesów technologicznych oraz produktów i przebiegają w następującej kolejności:

Mimo podkreślenia znaczenia partycypacji wszystkich pracowników w zarządzaniu Deming stwierdza, że 94% błędów jakościowych powstaje z winy kierownictwa przedsiębiorstwa, odpowiedzialnego za system zarządzania jakością, w którym pracuje załoga. Uniknięciu tych błędów i poprawie pracy kierownictwa służą opracowane przez Deminga zasady. Ich syntetyczna treść, kierowana personalnie do kierowników, przedstawia się
jakością opiera się na:<br>- sterowaniu jakością procesów i produktów, przebiegającym w cyklu działań zarządczych i wykonawczych, zwanych "kołem Deminga",<br>- stosowaniu 14 zasad w pracy kierownictwa przedsiębiorstwa.<br>Koło Deminga zawiera chronologicznie uporządkowane działania, typowe dla układu sterowania ze sprzężeniem zwrotnym. Działania te dotyczą jakości procesów technologicznych oraz produktów i przebiegają w następującej kolejności:<br>&lt;gap&gt;<br>Mimo podkreślenia znaczenia partycypacji wszystkich pracowników w zarządzaniu Deming stwierdza, że 94% błędów jakościowych powstaje z winy kierownictwa przedsiębiorstwa, odpowiedzialnego za system zarządzania jakością, w którym pracuje załoga. Uniknięciu tych błędów i poprawie pracy kierownictwa służą opracowane przez Deminga zasady. Ich syntetyczna treść, kierowana personalnie do kierowników, przedstawia się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego