Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
jest, gdy ktoś bez środków do życia gorączkowo szuka dobrego interesu.
- Najczęstszy pomysł to buda z pietruszką - mówi Teresa Stępniak z fundacji Centrum Promocji Kobiet - i najgorszy, bo oparty tylko na przekonaniu: w moim bloku prowadzi taki sklepik jeden facet i świetnie mu idzie. Żadnej wiedzy na temat kosztów, konkurencji, nasycenia rynku...
Struktura małych firm jest znamienna: 70% z nich zajmuje się handlem, 23% to usługi i tylko 7% - produkcja. Najlepiej rokujący pomysł na działalność to ten bazujący na potencjale, który już masz: wykształceniu, umiejętności, znajomości branży i środowiska.
Owszem, zdarzają się wciąż fale intratnych interesów, na których można szybko się
jest, gdy ktoś bez środków do życia gorączkowo szuka dobrego interesu.<br>- Najczęstszy pomysł to buda z pietruszką - mówi Teresa Stępniak z fundacji Centrum Promocji Kobiet - i najgorszy, bo oparty tylko na przekonaniu: w moim bloku prowadzi taki sklepik jeden facet i świetnie mu idzie. Żadnej wiedzy na temat kosztów, konkurencji, nasycenia rynku... <br>Struktura małych firm jest znamienna: 70% z nich zajmuje się handlem, 23% to usługi i tylko 7% - produkcja. Najlepiej rokujący pomysł na działalność to ten bazujący na potencjale, który już masz: wykształceniu, umiejętności, znajomości branży i środowiska. <br>Owszem, zdarzają się wciąż fale intratnych interesów, na których można szybko się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego