Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
skali. Jak wskazuje jednak wykres 6, stopień wykorzystania własnych stron w Internecie (tzw. home pages) jest większy w USA.
Tempo wzrostu wykorzystania Internetu było dotychczas zbliżone w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Jednak przewiduje się, że rozwój sieci będzie w przyszłości szybszy w państwach europejskich. Wynika to z dużego już nasycenia rynku USA i stale rosnącego zainteresowania Internetem w Europie.
Wykres 7 pozwala bardziej szczegółowo przyjrzeć się zasięgowi Interentu w poszczególnych krajach europejskich. Widać tu wyraźną dominację Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Liczba gospodarstw domowych, dysponujących dostępem do Internetu w roku 2001 w Europie ma wynosić 38mln.
Biorąc pod uwagę dotychczasowy
skali. Jak wskazuje jednak wykres 6, stopień wykorzystania własnych stron w Internecie (tzw. home pages) jest większy w USA.<br>Tempo wzrostu wykorzystania Internetu było dotychczas zbliżone w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Jednak przewiduje się, że rozwój sieci będzie w przyszłości szybszy w państwach europejskich. Wynika to z dużego już nasycenia rynku USA i stale rosnącego zainteresowania Internetem w Europie.<br>Wykres 7 pozwala bardziej szczegółowo przyjrzeć się zasięgowi Interentu w poszczególnych krajach europejskich. Widać tu wyraźną dominację Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Liczba gospodarstw domowych, dysponujących dostępem do Internetu w roku 2001 w Europie ma wynosić 38mln.<br>Biorąc pod uwagę dotychczasowy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego