Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
it yourself), ogrodniczej, produktów sportowych i zabawek, jest widoczny przede wszystkim we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.
Specjalistyczne sieci łańcuchowe i średniej wielkości sklepy branżowe, sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.
Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po osiągnięciu fazy nasycenia zaczynają wchodzić w fazę spadku swego cyklu życia na rynku. Dotyczy to zwłaszcza krajów Europy Północnej. W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży wysyłkowej jest z podobnych
it yourself), ogrodniczej, produktów sportowych i zabawek, jest widoczny przede wszystkim we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.<br>Specjalistyczne sieci łańcuchowe i średniej wielkości sklepy branżowe, sprzedające kosmetyki, komputery, artykuły sportowe i książki, rozwijają się głównie w Niemczech i w Holandii.<br>Domy sprzedaży wysyłkowej o uniwersalnym asortymencie po osiągnięciu fazy nasycenia zaczynają wchodzić w fazę spadku swego cyklu życia na rynku. Dotyczy to zwłaszcza krajów Europy Północnej. W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży wysyłkowej jest z podobnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego