Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odnoszących się do własnej osoby, jakie powstają w trakcie jednej minuty kontaktu z przekazem.
Sytuacje odbioru komunikatu opisywane są w literaturze w odniesieniu do dwóch poziomów zaangażowania poznawczego: wysokiego oraz niskiego zaangażowania. Wysoki poziom zaangażowania związany jest ze wzrostem jakości przetwarzania komunikatu, a także jest związany z tendencją do wzrostu natężenia postawy wobec obiektu. Poziom zaangażowania determinuje też ilość argumentów tworzących treść wiadomości, które mogą być efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w
odnoszących się do własnej osoby, jakie powstają w trakcie jednej minuty kontaktu z przekazem. <br>Sytuacje odbioru komunikatu opisywane są w literaturze w odniesieniu do dwóch poziomów zaangażowania poznawczego: wysokiego oraz niskiego zaangażowania. Wysoki poziom zaangażowania związany jest ze wzrostem jakości przetwarzania komunikatu, a także jest związany z tendencją do wzrostu natężenia postawy wobec obiektu. Poziom zaangażowania determinuje też ilość argumentów tworzących treść wiadomości, które mogą być efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego