Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
dłuższą metę dla tak dużego producenta, zatrudniającego ponad 7 tys. osób, jest to groźna sytuacja. Wprawdzie polski rynek jest nadal nieprzewidywalny i być może do końca roku sytuacja się zmieni. Potencjał tego rynku jest ogromny - z badań wynika, że samochodu nie ma 50 proc. gospodarstw domowych.
Francuska fala.
Nie narzekają natomiast na brak klientów francuscy producenci. Renault zanotował wzrost sprzedaży prawie o 15 proc., Citroën - o 40 proc., a Peugeot - o ponad 50 proc. - To jest efekt naszej kilkuletniej już obecności na polskim rynku. Ciekawa oferta, intensywna reklama oraz stały kontakt z klientem to główne przyczyny zwiększenia naszego udziału w rynku
dłuższą metę dla tak dużego producenta, zatrudniającego ponad 7 tys. osób, jest to groźna sytuacja. Wprawdzie polski rynek jest nadal nieprzewidywalny i być może do końca roku sytuacja się zmieni. Potencjał tego rynku jest ogromny - z badań wynika, że samochodu nie ma 50 proc. gospodarstw domowych. <br>&lt;tit&gt;Francuska fala.&lt;/&gt;<br>Nie narzekają natomiast na brak klientów francuscy producenci. Renault zanotował wzrost sprzedaży prawie o 15 proc., Citroën - o 40 proc., a Peugeot - o ponad 50 proc. - To jest efekt naszej kilkuletniej już obecności na polskim rynku. Ciekawa oferta, intensywna reklama oraz stały kontakt z klientem to główne przyczyny zwiększenia naszego udziału w rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego