Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
tym w swoim artykule dowódca wojsk lądowych - gen. broni Zbigniew Zalewski. Rozwijając przedstawione tam tezy, warto wskazać na istotne sprzężenie zwrotne określające skalę zadań, jakie same muszą podjąć wyższe szkoły oficerskie. Wiedza słuchacza jest w dużej części wykładnią zasobów wiedzy i umiejętności nauczyciela. Przyjmując takie rozumowanie, niezbędne jest, aby nasi nauczyciele akademiccy, przygotowujący podchorążych i kadetów do służby w nowych uwarunkowaniach, byli do tego rzetelnie przygotowani. Właśnie uczelnie muszą promieniować tym wszystkim, co jest niezbędne dla uzyskania interoperacyjności - bez tego nie mamy szans powodzenia. Zadanie to jest jednym z głównych priorytetów 1998 r.
Problemów jakie należałoby poruszyć jest jeszcze wiele. Zbliżający się
tym w swoim artykule dowódca wojsk lądowych - gen. broni Zbigniew Zalewski. Rozwijając przedstawione tam tezy, warto wskazać na istotne sprzężenie zwrotne określające skalę zadań, jakie same muszą podjąć wyższe szkoły oficerskie. Wiedza słuchacza jest w dużej części wykładnią zasobów wiedzy i umiejętności nauczyciela. Przyjmując takie rozumowanie, niezbędne jest, aby nasi nauczyciele akademiccy, przygotowujący podchorążych i kadetów do służby w nowych uwarunkowaniach, byli do tego rzetelnie przygotowani. Właśnie uczelnie muszą promieniować tym wszystkim, co jest niezbędne dla uzyskania &lt;orig&gt;interoperacyjności&lt;/&gt; - bez tego nie mamy szans powodzenia. Zadanie to jest jednym z głównych priorytetów 1998 r.<br>Problemów jakie należałoby poruszyć jest jeszcze wiele. Zbliżający się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego