Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
danych, jakie można uzyskać, pokazuje załączony wzór 1. Jeśli przykładowo, interesują nas dane statystyczne, to wybieramy zbiór PUBLICATIONS, ON LINE SERVICES, STATISTICS i "klikamy" myszką komputera w ten właśnie wiersz. Pojawia się wówczas kolejny zbiór danych, co uwidocznia wzór 2. Znajdują się tu m.in. także dane na temat badań naukowych wspomnianej wcześniej organizacji CORDIS. Gdybyśmy jednak chcieli uzyskać jakieś dokładniejsze dane statystyczne Biura Statystycznego UE, to musielibyśmy wejść do zbioru EUROSTAT - Statistical Office. Na monitorze komputera pokazuje się wówczas następująca kolejna grupa zbiorów (wzór 3). Wybór szczegółowych informacji zależy od konkretnego zapotrzebowania.

3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł
danych, jakie można uzyskać, pokazuje załączony wzór 1. Jeśli przykładowo, interesują nas dane statystyczne, to wybieramy zbiór PUBLICATIONS, ON LINE SERVICES, STATISTICS i "klikamy" myszką komputera w ten właśnie wiersz. Pojawia się wówczas kolejny zbiór danych, co uwidocznia wzór 2. Znajdują się tu m.in. także dane na temat badań naukowych wspomnianej wcześniej organizacji CORDIS. Gdybyśmy jednak chcieli uzyskać jakieś dokładniejsze dane statystyczne Biura Statystycznego UE, to musielibyśmy wejść do zbioru EUROSTAT - Statistical Office. Na monitorze komputera pokazuje się wówczas następująca kolejna grupa zbiorów (wzór 3). Wybór szczegółowych informacji zależy od konkretnego zapotrzebowania.<br><br>&lt;tit&gt;3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego