Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Błędy konstrukcji popełniane w części wizualnej komunikatu. Trudno określić idealne rozwiązanie ostatecznej formy wizualnej przekazu reklamowego dla danego kontraktu komunikacyjnego. Rozwiązanie to można jednak przybliżyć przez określenie głównych błędów, jakie się popełnia przy jej konstrukcji. Część z nich zdarza się nawet wtedy, gdy posiadamy odpowiednią praktykę. Są one wynikiem silnych nawyków posługiwania się regułami typowymi dla języka werbalnego, którym komunikujemy się najczęściej i do którego jesteśmy przyzwyczajeni. A oto one:
1.Przekroczenie pojemności informacyjnej formatu lub czasu emisyjnego.
2.Nieczytelna oś wiadomości. Brak dominanty.
3.Błędy struktury bazowego layoutu oraz błędy kadrowania fotografii.
4.Brak czytelnych związków między elementami wiadomości.
5
Błędy konstrukcji popełniane w części wizualnej komunikatu. Trudno określić idealne rozwiązanie ostatecznej formy wizualnej przekazu reklamowego dla danego kontraktu komunikacyjnego. Rozwiązanie to można jednak przybliżyć przez określenie głównych błędów, jakie się popełnia przy jej konstrukcji. Część z nich zdarza się nawet wtedy, gdy posiadamy odpowiednią praktykę. Są one wynikiem silnych nawyków posługiwania się regułami typowymi dla języka werbalnego, którym komunikujemy się najczęściej i do którego jesteśmy przyzwyczajeni. A oto one: <br>1.Przekroczenie pojemności informacyjnej formatu lub czasu emisyjnego. <br>2.Nieczytelna oś wiadomości. Brak dominanty. <br>3.Błędy struktury bazowego layoutu oraz błędy kadrowania fotografii. <br>4.Brak czytelnych związków między elementami wiadomości. <br>5
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego