Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
rozwiązań typograficznych. Zróżnicowanie rytmu pozwala określić ważność poszczególnych części tekstu i ułatwia ustalanie związków między nimi. Wpływa także korzystnie na mechanizmy pamięci. Psychologia nazywa fakt ten uwypuklaniem struktury.
Hierarchiczność tworzonej argumentacji - najważniejsze na początek. Umieszczanie kluczowych elementów w początkowej sekwencji tekstu, nawet w warunkach mimowolnego odbioru, powoduje ich dekodowanie, przy nawykowym czytaniu. W sytuacji gdy percepcja nie pogłębi się - argumenty te mogą zostać zapamiętane dzięki kolejnym powtórzeniom kontaktu z komunikatem reklamowym. W innych przypadkach utrwaleniu ulegają treści, które nie wpływają na tworzenie postawy wobec produktu. Ideałem jest połączenie, w części początkowej, treści istotnej dla celów kampanii, z formą prowokującą do głębszego
rozwiązań typograficznych. Zróżnicowanie rytmu pozwala określić ważność poszczególnych części tekstu i ułatwia ustalanie związków między nimi. Wpływa także korzystnie na mechanizmy pamięci. Psychologia nazywa fakt ten uwypuklaniem struktury. <br>Hierarchiczność tworzonej argumentacji - najważniejsze na początek. Umieszczanie kluczowych elementów w początkowej sekwencji tekstu, nawet w warunkach mimowolnego odbioru, powoduje ich dekodowanie, przy nawykowym czytaniu. W sytuacji gdy percepcja nie pogłębi się - argumenty te mogą zostać zapamiętane dzięki kolejnym powtórzeniom kontaktu z komunikatem reklamowym. W innych przypadkach utrwaleniu ulegają treści, które nie wpływają na tworzenie postawy wobec produktu. Ideałem jest połączenie, w części początkowej, treści istotnej dla celów kampanii, z formą prowokującą do głębszego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego