Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
czy nauczycielki. Razem z uczniami z danej klasy ustalamy też pewne zasady, z którymi wszyscy są w stanie się zgodzić i pod którymi się podpisują, jest to m.in. niezgoda na bicie, poszturchiwanie czy wyśmiewanie. Dużo mówimy też o obserwatorach, czyli dzieciach, które są świadkami przemocy, ale ta bezpośrednio ich nie dotyczy. Chcemy pokazać im jak mogą się przeciwstawić agresji. W czasie spotkań chcemy nauczyć też naszych podopiecznych różnych sposobów radzenia sobie ze złością. Jakie konsekwencje może ponosić w przyszłości dziecko, wobec którego koledzy stosowali przemoc? Iwona Banach: Dziecko czy nastolatek atakowany przez rówieśników czuje się gorszy. Trudniej jest mu nawiązywać relacje
czy nauczycielki. Razem z uczniami z danej klasy ustalamy też pewne zasady, z którymi wszyscy są w stanie się zgodzić i pod którymi się podpisują, jest to m.in. niezgoda na bicie, poszturchiwanie czy wyśmiewanie. Dużo mówimy też o obserwatorach, czyli dzieciach, które są świadkami przemocy, ale ta bezpośrednio ich nie dotyczy. Chcemy pokazać im jak mogą się przeciwstawić agresji. W czasie spotkań chcemy nauczyć też naszych podopiecznych różnych sposobów radzenia sobie ze złością. Jakie konsekwencje może ponosić w przyszłości dziecko, wobec którego koledzy stosowali przemoc? Iwona Banach: Dziecko czy nastolatek atakowany przez rówieśników czuje się gorszy. Trudniej jest mu nawiązywać relacje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego