Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
dokonań podziemnych gwiazd z różnych kontynentów, ale kosmopolityzm, podkreślany marketingowym hasłem "muzyka bez granic", w jej wykonaniu to nie synteza czy autorski styl, tylko pastisz. Muzykę z "Arular" - bez wątpienia ciekawą - trudno oceniać według tych samych kryteriów co dokonania anonimowych artystów z ulic Johannesburga czy Rio. Za M.I.A. nie stoi bowiem żadna lokalna społeczność, tylko topowi producenci na czele z Richardem X, który przyczynił się do sukcesu girlsbandów Sugababes i Girls Aloud. Kreowanie jej na "głos ludu" pomimo dramatycznej biografii jest więc sporym nadużyciem, zaś swobodna żonglerka militarno-terrorystyczną symboliką (hasło promocyjne albumu to "Pull Up The Poor" - Sprawcie, by
dokonań podziemnych gwiazd z różnych kontynentów, ale kosmopolityzm, podkreślany marketingowym hasłem "muzyka bez granic", w jej wykonaniu to nie synteza czy autorski styl, tylko pastisz. Muzykę z "Arular" - bez wątpienia ciekawą - trudno oceniać według tych samych kryteriów co dokonania anonimowych artystów z ulic Johannesburga czy Rio. Za M.I.A. nie stoi bowiem żadna lokalna społeczność, tylko topowi producenci na czele z Richardem X, który przyczynił się do sukcesu girlsbandów Sugababes i Girls Aloud. Kreowanie jej na "głos ludu" pomimo dramatycznej biografii jest więc sporym nadużyciem, zaś swobodna żonglerka militarno-terrorystyczną symboliką (hasło promocyjne albumu to "Pull Up The Poor" - Sprawcie, by
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego