Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
do Marshalla swoje Gretsche, Rickenbackery, Futuramy, Telecastery i Hofnery i nie mogli się go nachwalić.
Kiedy w czerwcu 1965 roku Bluesbreakers przystąpili do rejestracji kolejnej płyty, ich nowy gitarzysta podłączył do Marshalla świeżo kupionego Gibsona Les Paula, gitarę o pełnym, głębokim brzmieniu, i odkręcił gałki do maksymalnego poziomu. Producent sesji, niejaki Jimmy Page (później lider Led Zeppelin), usłyszał wówczas od inżyniera studyjnego: "Ten facet jest nienagrywalny!" Nie mieściło mu się w głowie, że ktoś może chcieć uzyskać tak groźne, brudne brzmienie. Dzień, gdy gitara Gibson Les Paul zagrała na Marshallu, gitarzyści nazywają ósmym dniem stworzenia, dniem, który stworzył Hendrixa, Led Zeppelin
do Marshalla swoje Gretsche, Rickenbackery, Futuramy, Telecastery i Hofnery i nie mogli się go nachwalić.<br>Kiedy w czerwcu 1965 roku Bluesbreakers przystąpili do rejestracji kolejnej płyty, ich nowy gitarzysta podłączył do Marshalla świeżo kupionego Gibsona Les Paula, gitarę o pełnym, głębokim brzmieniu, i odkręcił gałki do maksymalnego poziomu. Producent sesji, niejaki Jimmy Page (później lider Led Zeppelin), usłyszał wówczas od inżyniera studyjnego: "Ten facet jest nienagrywalny!" Nie mieściło mu się w głowie, że ktoś może chcieć uzyskać tak groźne, brudne brzmienie. Dzień, gdy gitara Gibson Les Paul zagrała na Marshallu, gitarzyści nazywają ósmym dniem stworzenia, dniem, który stworzył Hendrixa, Led Zeppelin
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego