Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Wyścigi to "twarda nauka jazdy", dzięki której kierowca wyścigowy, w porównaniu z przeciętnym, może znacznie więcej przewidzieć na drodze. Dlatego chętnie podzielę się z Cosmoczytelniczkami swoimi doświadczeniami. Podstawowy element, który stanowi o naszym bezpieczeństwie, to pozycja za kierownicą. Na pewno nie powinniśmy na kierownicy "leżeć", tzn. dotykać jej klatką piersiową (niektórzy twierdzą błędnie, że lepiej widzą wówczas drogę). Aż strach pomyśleć, jaką krzywdę kierowcy w czasie wypadku mogłaby zrobić np. poduszka powietrzna. Pierwsza czynność to przesunięcie fotela. Nasza noga nie powinna być bardzo podkurczona ani mocno wyprostowana, najważniejsze, abyśmy mogli swobodnie do końca nacisnąć każdy pedał, a przekładając stopy z jednego
Wyścigi to "twarda nauka jazdy", dzięki której kierowca wyścigowy, w porównaniu z przeciętnym, może znacznie więcej przewidzieć na drodze. Dlatego chętnie podzielę się z Cosmoczytelniczkami swoimi doświadczeniami. Podstawowy element, który stanowi o naszym bezpieczeństwie, to pozycja za kierownicą. Na pewno nie powinniśmy na kierownicy "leżeć", tzn. dotykać jej klatką piersiową (niektórzy twierdzą błędnie, że lepiej widzą wówczas drogę). Aż strach pomyśleć, jaką krzywdę kierowcy w czasie wypadku mogłaby zrobić np. poduszka powietrzna. Pierwsza czynność to przesunięcie fotela. Nasza noga nie powinna być bardzo podkurczona ani mocno wyprostowana, najważniejsze, abyśmy mogli swobodnie do końca nacisnąć każdy pedał, a przekładając stopy z jednego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego