Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
SMG/KRC w 1999 roku na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15-75 lat, oraz (do pewnego stopnia - biorąc pod uwagę różnice w treści zadawanych respondentom pytań i konstrukcję próby) sondaż CBM Indicator z 2003 roku, zrealizowany na próbie udziałowej obejmującej dorosłych22.
Z badań SMG wynika, że pewność co do nielegalności zakupionego w ciągu trzech poprzedzających badanie miesięcy alkoholu ma około 6,6% Polaków - czyli kwota zbliżona do wynikającej z badań IPiN.



Można zasadnie przypuszczać, że także w pozostałych grupach, to jest wśród osób niepewnych czarnorynkowego charakteru transakcji, mógł wystąpić kontakt z nielegalnie sprzedawanym alkoholem - szczególnie, jeżeli weźmiemy pod uwagę pesymistyczne
SMG/KRC w 1999 roku na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15-75 lat, oraz (do pewnego stopnia - biorąc pod uwagę różnice w treści zadawanych respondentom pytań i konstrukcję próby) sondaż CBM Indicator z 2003 roku, zrealizowany na próbie udziałowej obejmującej dorosłych22. <br>Z badań SMG wynika, że pewność co do nielegalności zakupionego w ciągu trzech poprzedzających badanie miesięcy alkoholu ma około 6,6% Polaków - czyli kwota zbliżona do wynikającej z badań IPiN. <br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br>Można zasadnie przypuszczać, że także w pozostałych grupach, to jest wśród osób niepewnych czarnorynkowego charakteru transakcji, mógł wystąpić kontakt z nielegalnie sprzedawanym alkoholem - szczególnie, jeżeli weźmiemy pod uwagę pesymistyczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego