Typ tekstu: Książka Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych Rok: 2004
Zgłoś uwagę
UWAGA: Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o jego potwierdzenie.
SMG/KRC w 1999 roku na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15-75 lat, oraz (do pewnego stopnia - biorąc pod uwagę różnice w treści zadawanych respondentom pytań i konstrukcję próby) sondaż CBM Indicator z 2003 roku, zrealizowany na próbie udziałowej obejmującej dorosłych22. Z badań SMG wynika, że pewność co do nielegalności zakupionego w ciągu trzech poprzedzających badanie miesięcy alkoholu ma około 6,6% Polaków - czyli kwota zbliżona do wynikającej z badań IPiN.
Można zasadnie przypuszczać, że także w pozostałych grupach, to jest wśród osób niepewnych czarnorynkowego charakteru transakcji, mógł wystąpić kontakt z nielegalnie sprzedawanym alkoholem - szczególnie, jeżeli weźmiemy pod uwagę pesymistyczne
SMG/KRC w 1999 roku na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15-75 lat, oraz (do pewnego stopnia - biorąc pod uwagę różnice w treści zadawanych respondentom pytań i konstrukcję próby) sondaż CBM Indicator z 2003 roku, zrealizowany na próbie udziałowej obejmującej dorosłych22. <br>Z badań SMG wynika, że pewność co do nielegalności zakupionego w ciągu trzech poprzedzających badanie miesięcy alkoholu ma około 6,6% Polaków - czyli kwota zbliżona do wynikającej z badań IPiN. <br><br><gap reason="tab"><br><br>Można zasadnie przypuszczać, że także w pozostałych grupach, to jest wśród osób niepewnych czarnorynkowego charakteru transakcji, mógł wystąpić kontakt z nielegalnie sprzedawanym alkoholem - szczególnie, jeżeli weźmiemy pod uwagę pesymistyczne
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.
Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.