Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
jego wdrażanie i podejmować, z własnej inicjatywy, badania nad nowym sprzętem. Ich zadaniem będzie uczestniczenie w doświadczeniach i próbach nowego uzbrojenia i sprzętu.
[...]
W taki sposób działalność szkół rodzajów wojsk zmieni się jakościowo. Komendanci szkół staną się "czołówką" swego rodzaju wojsk i jego reprezentantem (rys. 2). Będą oni mieć prawo nieograniczonego dostępu do informacji o danym rodzaju wojsk oraz do pobytu w jednostkach wojskowych. Szkoły, stosownie do wykonywanych zadań, będą mieć w swej strukturze trzy jakby piony: sztab szkoły (szkoleniowy), pion naukowo-szkoleniowy i pion rozwoju wojsk (rys. 3).Pięć największych szkół wojskowych (wojsk pancernych, piechoty, łączności, służb zaopatrzenia i służb
jego wdrażanie i podejmować, z własnej inicjatywy, badania nad nowym sprzętem. Ich zadaniem będzie uczestniczenie w doświadczeniach i próbach nowego uzbrojenia i sprzętu. <br>[...]<br>W taki sposób działalność szkół rodzajów wojsk zmieni się jakościowo. Komendanci szkół staną się "czołówką" swego rodzaju wojsk i jego reprezentantem (rys. 2). Będą oni mieć prawo nieograniczonego dostępu do informacji o danym rodzaju wojsk oraz do pobytu w jednostkach wojskowych. Szkoły, stosownie do wykonywanych zadań, będą mieć w swej strukturze trzy jakby piony: sztab szkoły (szkoleniowy), pion naukowo-szkoleniowy i pion rozwoju wojsk (rys. 3).Pięć największych szkół wojskowych (wojsk pancernych, piechoty, łączności, służb zaopatrzenia i służb
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego