Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan i logo są tak nieproporcjonalnie drogie w stosunku do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to drogie. Są także jednymi z najczęściej używanych form reklamy. Z tego powodu ewentualny błąd w ich konstrukcji niezwykle silnie się eskaluje.
Podstawowe związki sloganu reklamowego z tekstem odnoszą się do zależności zawartych między cechami znaczeń obu warstw przekazu. Łączna interpretacja sloganu i elementów wizualnych
końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan i logo są tak nieproporcjonalnie drogie w stosunku do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to drogie. Są także jednymi z najczęściej używanych form reklamy. Z tego powodu ewentualny błąd w ich konstrukcji niezwykle silnie się eskaluje. <br>Podstawowe związki sloganu reklamowego z tekstem odnoszą się do zależności zawartych między cechami znaczeń obu warstw przekazu. Łączna interpretacja sloganu i elementów wizualnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego