Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 03.10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
w Warszawie. - Ich powstanie było sposobem przełamania monopolu państwa i ta rola jest nadal aktualna. Ważne, by państwo im nie przeszkadzało, wtedy pozostaną laboratorium tak potrzebnym edukacji.
Raport ISP wskazuje, że nauczyciele szkół niepublicznych często są autorami podręczników, programów nauczania i arkuszy egzaminacyjnych.
W Polsce co dziesiąta szkoła jest szkołą niepubliczną. Niepubliczne szkoły podstawowe stanowią 2,6 proc. ogółu podstawówek, gimnazja - 8 procent, a licea - 20 procent. W sumie do szkół niepublicznych chodzi dwóch na stu uczniów.


Protestowali kopacze z wałbrzyskich biedaszybów
Dajcie nam pracę

Przez półtorej godziny tysiąc kopaczy z biedaszybów manifestowało w centrum Wałbrzycha pod hasłem "Dajcie nam pracę
w &lt;name type="place"&gt;Warszawie&lt;/&gt;. &lt;q&gt;- Ich powstanie było sposobem przełamania monopolu państwa i ta rola jest nadal aktualna. Ważne, by państwo im nie przeszkadzało, wtedy pozostaną laboratorium tak potrzebnym edukacji.&lt;/&gt;<br>Raport &lt;name type="org"&gt;ISP&lt;/&gt; wskazuje, że nauczyciele szkół niepublicznych często są autorami podręczników, programów nauczania i arkuszy egzaminacyjnych.<br>W &lt;name type="place"&gt;Polsce&lt;/&gt; co dziesiąta szkoła jest szkołą niepubliczną. Niepubliczne szkoły podstawowe stanowią 2,6 proc. ogółu podstawówek, gimnazja - 8 procent, a licea - 20 procent. W sumie do szkół niepublicznych chodzi dwóch na stu uczniów.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news" sub="home"&gt;<br>&lt;tit&gt;Protestowali kopacze z wałbrzyskich biedaszybów&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;&lt;q&gt;Dajcie nam pracę&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Przez półtorej godziny tysiąc kopaczy z biedaszybów manifestowało w centrum &lt;name type="place"&gt;Wałbrzycha&lt;/&gt; pod hasłem &lt;q&gt;"Dajcie nam pracę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego