Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Przy zakupach dajemy się nabrać 30 razy częściej niż Amerykanie czy inni obywatele UE. Nie wiemy nic o naszych prawach. Co zrobić, żeby nie dać się wykiwać?
Dane Państwowej Inspekcji Handlu są porażające. Z 1500 zł, które pracujący Polak wydaje średnio na życie każdego miesiąca, 250 zł stanowi haracz płacony nierzetelnym sprzedawcom i usługodawcom. Co szósty kupowany przez nas produkt lub usługa są wadliwe.

W Polsce można zostać oszukanym prawie wszędzie, a bezkarność takich praktyk tylko rozzuchwala firmy. Dlaczego? To proste. Aż trzy czwarte z nas, nawet jeśli natknie się na nieuczciwego sprzedawcę czy rzemieślnika, zamiast dochodzić swoich praw, poddaje się
Przy zakupach dajemy się nabrać 30 razy częściej niż Amerykanie czy inni obywatele UE. Nie wiemy nic o naszych prawach. Co zrobić, żeby nie dać się wykiwać?<br>Dane Państwowej Inspekcji Handlu są porażające. Z 1500 zł, które pracujący Polak wydaje średnio na życie każdego miesiąca, 250 zł stanowi haracz płacony nierzetelnym sprzedawcom i usługodawcom. Co szósty kupowany przez nas produkt lub usługa są wadliwe. <br><br>W Polsce można zostać oszukanym prawie wszędzie, a bezkarność takich praktyk tylko rozzuchwala firmy. Dlaczego? To proste. Aż trzy czwarte z nas, nawet jeśli natknie się na nieuczciwego sprzedawcę czy rzemieślnika, zamiast dochodzić swoich praw, poddaje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego