Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Jest ona także pierwszym punktem odniesienia do tworzonych wniosków i interpretacji. Istotna jest też zależność typowości danego skryptu wobec oceny jego wartościowania. Gdy odbiorca nastawiony jest na dokonywanie ocen - nadmierna nietypowość wywołuje emocje negatywne i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających.
Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które
Jest ona także pierwszym punktem odniesienia do tworzonych wniosków i interpretacji. Istotna jest też zależność typowości danego skryptu wobec oceny jego wartościowania. Gdy odbiorca nastawiony jest na dokonywanie ocen - nadmierna nietypowość wywołuje emocje negatywne i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających. <br>Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego