Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
swoje. Wbrew opiniom rządu i prezydenta posłowie zmienili ustawę Evina zakazującą reklamowania wyrobów tytoniowych i alkoholowych. Od dłuższego czasu toczyły się medialne i parlamentarne spory o to, czy wino musi podlegać tym samym rygorom co inne alkohole. Winiarze przekonywali, że brak możliwości informowania klientów o parametrach trunku skazuje konsumenta na niewiedzę, a ich samych - na duże straty. Informacja o zmodyfikowaniu ustawy wywołała burzę komentarzy. Nie brak takich, którzy sądzą, że poprawka jest krokiem wstecz i przykrywką dla promowania alkoholizmu w imię doraźnych interesów producentów win. A także innych renomowanych alkoholi.

Zgodnie z ustawą, w reklamie wolno będzie promować smak wina, opowiadać
swoje. Wbrew opiniom rządu i prezydenta posłowie zmienili ustawę Evina zakazującą reklamowania wyrobów tytoniowych i alkoholowych. Od dłuższego czasu toczyły się medialne i parlamentarne spory o to, czy wino musi podlegać tym samym rygorom co inne alkohole. Winiarze przekonywali, że brak możliwości informowania klientów o parametrach trunku skazuje konsumenta na niewiedzę, a ich samych - na duże straty. Informacja o zmodyfikowaniu ustawy wywołała burzę komentarzy. Nie brak takich, którzy sądzą, że poprawka jest krokiem wstecz i przykrywką dla promowania alkoholizmu w imię doraźnych interesów producentów win. A także innych renomowanych alkoholi.<br><br>Zgodnie z ustawą, w reklamie wolno będzie promować smak wina, opowiadać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego