Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stosunku do wiadomości docierających poprzez środki masowego przekazu. Jaka wiadomość jest naprawdę ważna? Taka, która jednocześnie pojawia się w głównych wydaniach programów informacyjnych różnych stacji telewizyjnych. Albo taka, którą wszyscy mają ochotę tłumić obawiając się jej skutków.
Ilość desygnatów zawarta w wiadomości może się zmieniać w trakcie jej przekazywania przy niezmiennej treści samej wiadomości. Interpretowany jest wtedy kontekst przekazywania wiadomości, a nie sama wiadomość. W wyniku tego procesu desygnatem wiadomości może stać się sam nadawca lub stan, w jakim się on znajduje. Desygnaty, których kodowany obraz zawarty jest w wiadomości, określane są jako pierwotne, pozostałe zaś jako wtórne.
Załóżmy, że osoba
stosunku do wiadomości docierających poprzez środki masowego przekazu. Jaka wiadomość jest naprawdę ważna? Taka, która jednocześnie pojawia się w głównych wydaniach programów informacyjnych różnych stacji telewizyjnych. Albo taka, którą wszyscy mają ochotę tłumić obawiając się jej skutków. <br>Ilość desygnatów zawarta w wiadomości może się zmieniać w trakcie jej przekazywania przy niezmiennej treści samej wiadomości. Interpretowany jest wtedy kontekst przekazywania wiadomości, a nie sama wiadomość. W wyniku tego procesu desygnatem wiadomości może stać się sam nadawca lub stan, w jakim się on znajduje. Desygnaty, których kodowany obraz zawarty jest w wiadomości, określane są jako pierwotne, pozostałe zaś jako wtórne. <br>Załóżmy, że osoba
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego