Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej postawy lub grupy postaw wobec obiektu oraz im wyższy jest stopień nieokreśloności i wieloznaczności informacji odnoszących się do obiektu spostrzeganego w kontekście

rozróżnień wartościujących. Klasyczne badania Hastrofa i Cantrila dotyczące percepcji przekazu filmowego, którego treścią był mecz piłki nożnej rozgrywany między studentami dwóch drużyn akademickich z dwóch uczelni, w których studiowali grający, wykazały istotny wpływ zaangażowania na percepcję przekazu. Podczas oglądania meczu studenci obu uczelni zarzucali drużynie reprezentującej uczelnię przeciwną brutalną i niezgodną z przepisami grę. Postawy studentów wobec swych szkół były względnie silne. Studenci pierwszej ze szkół dostrzegli
jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej postawy lub grupy postaw wobec obiektu oraz im wyższy jest stopień nieokreśloności i wieloznaczności informacji odnoszących się do obiektu spostrzeganego w kontekście<br>&lt;page nr=59&gt;<br>rozróżnień wartościujących. Klasyczne badania Hastrofa i Cantrila dotyczące percepcji przekazu filmowego, którego treścią był mecz piłki nożnej rozgrywany między studentami dwóch drużyn akademickich z dwóch uczelni, w których studiowali grający, wykazały istotny wpływ zaangażowania na percepcję przekazu. Podczas oglądania meczu studenci obu uczelni zarzucali drużynie reprezentującej uczelnię przeciwną brutalną i niezgodną z przepisami grę. Postawy studentów wobec swych szkół były względnie silne. Studenci pierwszej ze szkół dostrzegli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego