Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość tworzenia fikcyjnych wzorców lub autorytetów. Na przykład, kiedy aktor kreujący popularną i wiarygodną postać w serialu angażowany jest do filmu reklamowego w zbliżonej roli. Realnie osoba będąca autorytetem nie istnieje, natomiast psychologicznie - tak.
Wywołanie poczucia winy odnosi się do naruszenia standardów norm moralnych lub indywidualnych zasad, które określają związki między ludźmi. Wywołują one silny dyskomfort emocjonalny, to też powodowane napięcie powinno być jak najszybciej zniesione.

Technika ta jest skuteczna wtedy, gdy udaje się wytworzyć poczucie winy o silnie subiektywnym charakterze. W innym przypadku sytuacja mogąca wywołać poczucie winy zostanie odniesiona do okoliczności
osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość tworzenia fikcyjnych wzorców lub autorytetów. Na przykład, kiedy aktor kreujący popularną i wiarygodną postać w serialu angażowany jest do filmu reklamowego w zbliżonej roli. Realnie osoba będąca autorytetem nie istnieje, natomiast psychologicznie - tak. <br>Wywołanie poczucia winy odnosi się do naruszenia standardów norm moralnych lub indywidualnych zasad, które określają związki między ludźmi. Wywołują one silny dyskomfort emocjonalny, to też powodowane napięcie powinno być jak najszybciej zniesione.<br>&lt;page nr=117&gt;<br> Technika ta jest skuteczna wtedy, gdy udaje się wytworzyć poczucie winy o silnie subiektywnym charakterze. W innym przypadku sytuacja mogąca wywołać poczucie winy zostanie odniesiona do okoliczności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego