Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
kolei reklamują "Jagermeistra" nosząc na koszulkach emblemat jelenia - markę reklamowanego likieru. Taka reklama była jednym z czynników, który spowodował wzrost obrotów firmy do wysokości 308 mln DM. G. Mast i inni właściciele firm nie muszą wcale być miłośnikami sportu. Prowadzą taką reklamę, gdyż sport - jak twierdzi wspomniany przedsiębiorca - jest najlepszym nośnikiem treści reklamowych. Liczy się tu przede wszystkim business.
Jak wykazało cytowane już badanie, segmentem rynku, do którego można skutecznie dotrzeć przy pomocy tego typu reklamy są w RFN ludzie w wieku poniżej 29 lat, pracujący jako wykwalifikowani fachowcy, zarabiający do 2000 DM i mieszkający w miastach o liczbie mieszkańców nie
kolei reklamują "Jagermeistra" nosząc na koszulkach emblemat jelenia - markę reklamowanego likieru. Taka reklama była jednym z czynników, który spowodował wzrost obrotów firmy do wysokości 308 mln DM. G. Mast i inni właściciele firm nie muszą wcale być miłośnikami sportu. Prowadzą taką reklamę, gdyż sport - jak twierdzi wspomniany przedsiębiorca - jest najlepszym nośnikiem treści reklamowych. Liczy się tu przede wszystkim business. <br>Jak wykazało cytowane już badanie, segmentem rynku, do którego można skutecznie dotrzeć przy pomocy tego typu reklamy są w RFN &lt;page nr=26&gt; ludzie w wieku poniżej 29 lat, pracujący jako wykwalifikowani fachowcy, zarabiający do 2000 DM i mieszkający w miastach o liczbie mieszkańców nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego